אנחנו בטיימלפסיט, עוסקים בתיעוד ומעקב של פרויקטים בבניה. כמו ששם החברה מרמז, ההתמחות הייחודית והמרכזית שלנו, היא צילום, הפקה ועריכה של סרטוני טיים לאפס. חשוב לציין שטכנולוגיית טיים לאפס אינה הכלי היחיד בארסנל שלנו ואנחנו נותנים מענה הן בגזרת צילומי הבניה המסורתיים בסטילס וכמובן, גם שימוש בצילומי רחפן.
הסרטון המשולב: גם וגם וגם
אז כן, אנחנו יודעים לתת מענה הוליסטי כולל לצילומי בניה ולספק לכל לקוח את מה שהוא, בדיוק, צריך ורוצה. מצד שני, אנחנו מאוד אוהבים לשלב טכניקות ולהפיק סרטוני בניה עשירים שעושים שימוש במספר טכניקות באותו סרטון. מדובר באתגר מקצועי שדורש הבנה עמוקה של המדיום והרבה ניסיון וכישרון.
חשוב להבין שטכנולוגיית טיים לאפס מאוד שונה קונספטואלית מעבודה עם רחפן צילום. כדי לשלב בין החומרים באופן שיראה טבעי ומקצועי צריך ידע נרחב בעריכה, חזון אמנותי ותכנון הפקה מדוקדק. יש מעט מאוד גורמים בישראל שיודעים לתת מענה משולב מהסוג שטיימלפסיט יודעת לספק.
מי שמחפש דוגמה מאלפת לסרטון שמשלב מספר טכנולוגיות צילום ומתמודד עם אתגרים ייחודיים יכול למצוא אותה בסרטון טיים לאפס משולב שעשינו לאחרונה ובו תיעדנו שיפוץ ושדרוג של המרכז להתמכרויות בירושלים, ששודרג מקומפלקס משרדים ישן למתחם מודרני ושיקי עם משרדים וחדרי טיפול.
מיד נגיע לסרטון ונפרט את האתגרים הייחודיים שעמדו בפנינו – שנגזרו ממהלך העבודות המורכב והאקלקטי. מדובר במהלך בינוי מאוד מורכב שכלל לצד הריסה ובניה מחדש, הרבה מאוד עבודות גמר כמו גם מהלך של עיצוב חזיתות ואדריכלות נוף.
מבפנים ומבחוץ, באוויר וביבשה
שדרוג ושיפוץ הבניין הישן היה בעל אופי מבוזר וכלל עבודות של דיסציפלינות בניה שונות, שכללו בין היתר: עבודות הריסה ופינוי, עבודות בניה, עבודות תשתית, עבודות גמר, חיפוי חזיתות, אדריכלות נוף ושטחים ציבוריים.
ברוב המקרים שאנחנו מתעדים פרויקט בניה, יש מוקד מרכזי אחד שמאפשר לנו לתעד את הפרויקט בטיים לאפס באופן הדיר ורצוף. במקרה של שיפוץ בניין המשרדים, העבודות התבצעו בכל רחבי המתחם. חלקן היו עבודות חוץ על החזיתות והשטחים הציבוריים, אך חלק אחר התמקד בחללי הפנים ובחצרות צד.
כל הג'אז הזה הפך את הפרויקט הזה למאוד מורכב מבחינת התיעוד החזותי והיה ברור שנדרשת פה גישה שחורגת מתעוד טיים לאפס סטנדרטי. כלומר, תיעוד נאמן למציאות של הפרויקט הזה הפך למקרה בוחן מובהק עבור גישת התיעוד המשולב.
לכן, בנוסף לפריסת מצלמות טיים לאפס (במגוון אתרי עבודה ברחבי מתחם העבודות) שילבנו גם עבודות צילום סטילס והרבה צילומי רחפן שבאמצעותם נדדנו ברחבי המתחם, בין העבודות באופן שיאפשר לנו בעריכה הסופית להגיעה לתוצאה המרשימה שלפניכם: